Itt az Aldi bejelentése: tartósan csökken több sajt ára

Aldi áruház termékei

Az ALDI Magyarország folytatja az alapvető élelmiszerek körében a tartós és jelentős árcsökkentést. A mai naptól az áruházlánc terméktől függően 20-23%-kal alacsonyabb áron kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait.

A nemzetközi és a magyar tejpiaci helyzetnek köszönhetően február elején az ALDI jelentős mértékben, 20%-kal csökkentette legnépszerűbb, legkeresettebb vajtermékei árát. Az áruházlánc további tejtermék esetében ért el alacsonyabb beszerzési árakat, az így keletkező árelőnyt ismét továbbadja a fogyasztóknak. A vállalat március 1-jétől jelentősen és tartósan olcsóbb áron kínálja a legkedveltebb, hagyományos és laktózmentes kivitelű trappista sajtjait. 

A mostani módosítás szerint:

  • az 1 kilogrammos Tolle Trappista sajt közel 21 százalékkal lesz olcsóbb, 4790 forint helyett 3790 forint lesz az ára,
  • az Aldi saját márkás Kokárdás Trappista sajt ára több mint 23 százalékkal csökken, így szerdától 3890 forint helyett 2990 forintba kerül,
  • a 700 grammos Aldi saját márkás Milfina Trappista sajt árcsökkenése több mint 21 százalék, így 3299 forint helyett 2599 forintba kerül,
  • valamint ugyanennek a sajtnak a laktózmentes változata is közel 21 százalékkal lesz olcsóbb: 3790 forint helyett 2999 forintot kell érte fizetni,
  • az Aldi saját márkás, 400 grammos kiszerelésű Milfina Darabolt sajtok ára 20 százalékkal, 1999 forintról 1599 forintra csökken.

„A vaj után a trappista sajt esetében is a piacon elsőként reagálunk, és azonnal továbbadjuk a fogyasztóknak azt a jelentős árelőnyt, amit elértünk a beszerzési piacon, így még több megtakarítást biztosítunk a magyar családok számára. Vásárlóink biztosak lehetnek benne, hogy nálunk mindig a legjobb ár-érték arányt kapják, bármelyik termékről is legyen szó. Az ALDI már 2021 óta kizárólag magyar trappista sajtot kínál polcain, így akik nálunk vásárolnak trappista sajtot, a magyar tejtermelőket és feldolgozókat támogatják” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Az ALDI-ról

Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként kiváló minőségű élelmiszereket és non-food termékeket biztosít vásárlói számára a lehető legkedvezőbb áron. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon, jelenleg 163 áruházzal áll a vásárlók rendelkezésére és több mint 6000 főt foglalkoztat.

A vállalat ALDI UTAZÁS márkanév alatt egyéni és csoportos utazások, szállások széles körét kínálja online platformon, továbbá öt üzletének parkolójában diszkont benzinkutakat üzemeltet.

Az ALDI mind a biatorbágyi logisztikai központjának, mind pedig saját tulajdonú boltjainak teljes áramszolgáltatását zöldárammal biztosítja. Az ALDI környezetvédelmi tevékenységével 2021-ben és 2022-ben is elnyerte Az Év Környezettudatos Kereskedője díjat, látványpékségeinek fejlesztésével pedig Az Év Friss Pékáru Kereskedője 2022-es elismerést. Az ALDI Magyarország lett a PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díj első helyezettje a kiskereskedelem kategóriában.   

2 Kommentek

Vélemény, hozzászólás?